2021. okt 02.

Zoom G1 Four multipedál teszt

írta: Bence444
Zoom G1 Four multipedál teszt

A multipedálok körül nagyon nagy kérdés terjeng manapság. Jobb, ha igen miért, ha nem akkor miért nem. Valamiért páran még előnybe részesítik, a nem tudom hány darab pedált egynél, én is ilyen voltam. Idegenkedtem a multipedaloktól ameddig ki nem próbáltam a Zoom G1 four multipedált (annyira megtetszett, hogy azóta én is rendelkezem eggyel) . Na de hogy mennyire egy jó pedál? Azt a lentebbiekben olvasható saját hozzáteszem szubjektív véleményem.

Szóval a G1ből én a simát próbáltam és azzal is rendelkezek ugyanis egy Wah pedálom van így nem akartam az X-et venni. Na de hogy mikor próbáltam mennyire tetszett? Nagyon! Nagyon sok lehetőség van, benne ugyanis hozzá kell tennem egy kezdőnek is sokat segíthet. Van benne először is 40 kész effekt, amikből lehet választani es saját kedvünkre alakítgatni és van még maradék 10 hely, ami üres így saját kombinációkat csinálhatunk. Ha letöltjük gépre a Zoom Guitar Labot új és új effektek is rakhatunk pluszban a pedálra.

zoom-g1-four.jpgA pedál közvetlenül csatlakoztatható géphez még egy interfacere sincs szükség, de a pedált rá lehet kötni telefonra és akár közvetlen fülest is lehet beledugni.

A pedálban van egy pár plusz dolog is, mint pl tartalmaz egy loopert, egy hangolót és egy dobot is. A dobot lényegében metronómként is lehet használni és lehet állítani különböző stílusokat is.

Így a végére összefoglalva ajánlani tudom csak nekem nagyon bejött mondhatni egy pozitív csalódás volt. Annyira megtetszett hogy az oldalon lesz egy új tartalom ahol g1-es összeállításokat fogok csinálni hogy egy kis érdekesség és szórakozás szempontjából.

Szólj hozzá

zoom guitar gh1 wah haladóknak settek multipedál gitározz most pedálteszt zoomg1 zoomg1four zg1